|
|
בינואר 2015 ערכה לאור הנדסה שתי הדרכות מקצועיות לקבוצת בז"ן ופז בית זיקוק אשדוד בנושא אטמים מכניים ופתרונות אטימה של חברת FLOWSERVE ע"י מומחה אפליקציות בכיר מספרד Alvaro Saez , ובהשתתפות מהנדס החברה מאיטליה Daniele Palladino. בימי העיון השתתפו כמה עשרות מהנדסים ומכונאים מבתי הזיקוק אשר קיבלו הסברים תיאורטיים ומעשיים, מצגות וסרטונים על יסודות האטם המכני לסוגיו ותפקידו המכריע לתפקוד הציוד, על אטמים בתקן API ותכניות שטיפה המיוחדים לתעשיות הדלק לשביעות רצון המשתתפים. בסיום ההדרכות קיבלה לאור הנדסה ו- FLOWSERVE משובים חיוביים מאוד על רמת ההדרכה ובקשה לתאם ימים נוספים כאלו בהמשך.
השתתפותנו בכנס קורוזיה בה אנו מציגים את חומרי הציפוי מתוצרת דורומר Duromar® ואת עבודות הציפוי שביצעה לאור הנדסה במהלך השנים.
לאור הנדסה מינתה את חברתו של דוד שמחון למפיץ וקבלן מיישם של חומרי הציפוי מתוצרת דורומר Duromar®.
לאור הנדסה הסירה ציפויים ישנים של מיכלים במכתשים אגן, באומיס ומאצרה באומיס, העבודה בוצעה באמצעות משאבות לחץ מים גבוה בלחצים של בין 900 ל-2800 בר.
חברת החשמל לישראל רכשה חומרי ציפוי מיוחדים מתוצרת דורומר Duromar® כדי לצפות את המעטפת הפנימית של כל מיכלי אוויר ההתנעה של טורבינות הגז בכל תחנות הטורבינות הללו בישראל; עובדי חברת החשמל הם שמיישמים את הציפוי בפיקוח מומחי לאור הנדסה המוסמכים כמפקחי ציפויים וצבע על ידי NACE (National Association of Corrosion Engineers)
חברת MOURIK INTERNATIONAL מהולנד הוזמנה ע"י כרמל אולפינים לבצע עבודות בתוך מגדל הפיצוח הראשי במתקן האתילן. העבודה תבוצע בתוך אווירה דלילת חמצן ומכילה גזי חומרי דלק. לחברת MOURIK ישנו ציוד בטיחות מיוחד לכניסה לחללים מסוג זה. העבודות יבוצעו בשיתוף פעולה בין הצוות של MOURIK והצוות של לאור הנדסה בע"מ.
כשמכרנו את הרנו קנגו טורבו שלנו, הקונה לקח את הרכב לבדיקה במכון קומפיוטסט. הטנדר צבר אצלנו 236,000 ק"מ, דבר שהרתיע את מרבית הקונים הפוטנציאליים ("זה אוברהול בטוח ומיידי!" הם אמרו בטלפון… ). בדיקת הספק המנוע בקומפיוטסט הראתה כי המנוע נותן 80 כח סוס (מתוך 80 נומינלי!), וב- 4,000 סל"ד, בדיוק כמו שכתוב במפרט הטכני של רנו קנגו DTU חדש ! בעת הבדיקה בעומס המכסימלי, בגזי הפליטה לא נראה שום עשן שחור או אפור… מדוע זה ? כי מיומו הראשון הקפדנו להביא לכל הטיפולים במוסך את "השמן שלנו" – את Royal Purple והשגחנו שזה מה שיכניסו לאגן השמן של המנוע. עשינו זאת בכל טיפול תקופתי שני, כי אורך חיי השמן הזה הוא פי 3 – 2 מזה של שמן מינרלי רגיל. לא בכדי משתמשים בשמן הסינתטי הזה למכוניות מרוץ ולאופני מרוץ – השימוש בו מוסיף עוד כמה כוחות סוס למנוע !
במסגרת פרויקט הרחבה של מתקן להפקת אשלג, סופקו כ 100 אטמי slurry עם משאבות goulds זאת לאור הצלחה בשיפור ה-mtbf של משאבות במפעל.
צור קשר |